Máte aj kamennú predajňu?

Áno, kamennú predajňu nájdete v Malinove na Bratislavskej 1894 (Polyfunkčná budova pri OMV).

Ako môžem za objednávku zaplatiť?

Platbu môžete zrealizovať: - bankovým prevodom - ak si zvolíte formu platby prevodom na účet, za tovar zaplatíte na účet predajcu, a to ešte pred samotným dodaním tovaru. Pokiaľ zvolí v objednávke tento spôsob platby, bude Vám doručený e-mail s informáciami potrebnými na prevod peňazí: číslo účtu, presná čiastka a variabilný symbol, aby bolo možné identifikovať platbu. Po pripísaní finančných prostriedkov v prospech účtu LIONIS s.r.o. budete kupujúci o tejto skutočnosti informovaný. - online platbou kartou prostredníctvom platobnej brány - dobierkou

Kde je momentálne môj balík?

Ak bola objednávka už odovzdaná prepravcovi, môžete sledovať sledovať stav balíka na stránkach dopravcu, kde zadáte číslo balíka, ktoré vám prišlo do emailu od konkrétneho dopravcu. Slovenská pošta – sledovanie balíka Packeta – sledovanie balíka

Doručujete do kamennej predajne?

Objednávky môžu byť doručené do kamennej predajne v Malinove na Bratislavskej 1894 zadarmo. Pri tejto možnosti je potrebné objednávku vždy uhradiť vopred cez platobnú bránu Gopay. Doručenie trvá 1 pracovný deň.

Môžem tovar vrátiť?

V prípade, že Vám produkt nesadol, alebo nie je podľa Vašich predstáv môžete ho vrátiť v lehote 15 dní odo dňa prevzatia balíka. Vrátený tovar musí byť nepoškodený, nepoužitý. Tovar môžete bezplatne vrátiť aj v kamennej predajni v Malinove na Bratislavskej 1894. Je potrebné vyplniť formulár, ktorý ste obdržali spolu s objednávkou a odniesť na predajňu Detský obchod Čížiček alebo odoslať na adresu na vlastné náklady. Peniaze za tovar Vám budú vrátené v nasledujúcich dňoch na Váš bankový účet.

Aké sú možnosti vrátenia tovaru?

Vlastná doprava - v prípade vrátenia využitím prepravcu podľa vlastného výberu (Slovenská pošta,GLS,..) náklady hradíte pred odoslaním balíka. Balík posielajte na adresu, ktorú nájdete vo formulári, ktorý ste obdržali spolu s objednávkou. Balík neodosielajte na dobierku, pretože nebude prevzatý. Formulár na vrátenie tovaru nájdete v sekcií Dokumenty.

Môžem si tovar vymeniť?

Ak chcete tovar vymeniť za iný produkt je potrebné zadať novú objednávku a pôvodný produkt vrátiť podľa postupu. Peniaze za vrátený tovar Vám budú vrátené na bankový účet.